Wszystkie wiadomości dotyczące zwrotów i reklamacji prosimy przesyłać na adres: sklep.gorzow@jakopartner.pl
Informujemy że odzież z jakimkolwiek nadrukiem klubowym ( herb, napis, inicjał, numer ) nie podlega zwrotom
ZWROTY I REKLAMACJE
ODZIEŻ Z NADRUKIEM – PERSONALIZACJĄ NIE PODLEGA ZWROTOWI
Zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres:
JAKO GORZÓW
ul MICKIEWICZA 33
66-400 GORZÓW WLKP.
Do przesyłki prosimy o dołączenie formularza zwrotu –POBIERZ TUTAJ
1. Klienci którzy zamierzają zwrócić towar muszą poinformować o tym fakcie sklep w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki oraz odesłać zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży wystarczy wysłanie na adres E-MAIL oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem wskazanego terminu.
2.Zwracany towar klient odsyła na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy na adres: JAKO GORZÓW, Ul. Mickiewicza 33, 66-400 Gorzów Wlkp. TOWAR Z NADRUKIEM NIE PODLEGA ZWROTOWI Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep JAKO GORZÓW nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Należy pamiętać, że zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, zapakowany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (w tym również metki). Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 7 dni roboczych dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot ten dotyczy wyłącznie ceny produktu i nie uwzględnia kosztu transportu.
REKLAMACJA
1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, uszkodzenia, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres sklep.gorzow@jakopartner.pl
2. Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać numer zamówienia, nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie.
3. W przypadku informacji zwrotnej ze sklepu o konieczności dostarczenia produktu na wskazany adres, Klient zostanie poproszony o odesłanie towaru. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.